Nakupování > Reklamace

Reklamace

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Je-li zásilka viditelně poškozena, nepřebírejte ji, nebo uplatněte reklamaci přímo u přepravce.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500
 

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednávce

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře a my vám následně poradíme jak postupovat dále.
Doprava zdarma

při nákupu nad 3 000 Kč

Garance vrácení peněz

30 dní od objednávky

Spolupracujeme s lékaři

nabízíme poradenství a individuální přístup

Poradíme Vám

jsme tu 7 dní v týdnu na tel.: +420 733 239 367