Reklamace

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Je-li zásilka viditelně poškozena, nepřebírejte ji, nebo uplatněte reklamaci přímo u přepravce.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500

 

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednávce

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře a my vám následně poradíme jak postupovat dále.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení